Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur. Afdeling Klantondersteuning is bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur.

Adres

Zorgkantoor Zorg en Zekerheid
Haagse Schouwweg 12
2332 KG Leiden

Route via Google Maps

Wij staan voor u klaar

Thumbnail Safoera

Safoera

Klantadviseur

Thumbnail Karin

Karin

Klantadviseur

Thumbnail Lieneke

Lieneke

Klantadviseur

Thumbnail Rina

Rina

Klantadviseur

Woont u in één van deze onderstaande gemeenten, dan kunt u terecht bij Zorgkantoor Zorg en Zekerheid. Kaart van werkgebied Zorgkantoor zorg en zekerheid

Update programma Zorgkantoor op weg naar klantgerichte ICT

Succesvolle overstap op 3 januari

Vanaf vandaag, 3 janauri, is Zorgkantoor Zorg & Zekerheid over op de nieuwe systemen. Het waren spannende dagen waar er hard is gewerkt door de collega’s van het Zorgkantoor en de leverancier. Samen is het ons gelukt om op vrijdag 31 december alle gegevens te converteren naar de nieuwe systemen. Vanaf vandaag wordt het berichtenverkeer uitgevoerd via de applicaties van ZorgMatch. Met de grootste zorgvuldigheid hebben we getest of de nieuwe systemen overeenkomen met de stand van zaken in de oude systemen. Komende week houden we het berichtenverkeer nauwlettend in de gaten en gaan we gecontroleerd en beheerst over. Mocht u naar aanleiding van deze overgang vragen hebben dan kunt u contact opnemen met het Zorgkantoor. Namens het Zorgkantoor wensen wij u een gelukkig en gezond 2022.

Vervangen van de back-office applicatie's voor iWlz & pgb

Samen gaan we voor een klantgerichte aanpak

Per 1 januari 2022 vervangen we de back-office applicatie voor het iWlz-berichtenverkeer en de PGB. Als zorgkantoor maken we de overstap naar ZorgMatch en Salesforce. Deze transitie is onderdeel van een grotere beweging met als doel klantgerichter te kunnen werken als zorgkantoor.

Zoals vermeld in de brief die wij hierover verzonden is de implementatie gepland tijdens de jaarovergang, waarbij wij aansluiten op het landelijk draaiboek van Zorginstituut Nederland t.b.v. de migratie naar het iWlz 2.3 berichtenverkeer. Een positief gevolg hiervan is dat u niets merkt van deze transitie.

Wij realiseren ons dat dit van ons allen de komende periode extra aandacht en gewenning vraagt. Daarbij zijn wij ervan overtuigd dat de nieuwe ICT zal bijdragen aan het leveren van passende zorg middels een goed ingericht systeem met aandacht voor de klantsignalen.

Kijk regelmatig op de nieuwspagina om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen. Middels nieuwsberichten op deze pagina kunt u de meest up to date informatie vinden van het programma Zorgkantoor op weg naar klantgerichte ICT.