Wie is uw aanspreekpunt

Woont u thuis? → Coördinator zorg thuis.

Woont u thuis? Dan is de coördinator zorg thuis uw eerste aanspreekpunt. Dat is altijd een van uw zorgverleners. Krijgt u zorg thuis van meerdere zorgaanbieders? Dan spreken deze met u af wie de coördinator is en dus uw aanspreekpunt.

Wacht u op verhuizing naar een zorginstelling? → Dossierhouder.

Staat u op de wachtlijst om naar een zorginstelling te verhuizen? Dan is deze zorgaanbieder uw aanspreekpunt over de wachtlijst. Ontvangt u terwijl u wacht op een plaats in uw voorkeursinstelling zorg thuis in de vorm van een Volledig Pakket Thuis (vpt)? Dan is de zorgverlener van wie u het vpt ontvangt uw dossierhouder. U kunt er terecht met al uw vragen rondom uw zorg thuis en uw verhuizing naar de zorginstelling.

Maakt u tijdens uw wachttijd gebruik van zorg thuis? → Verschillende aanspreekpunten.

Gedurende de overgangsperiode heeft u te maken met twee verschillende aanspreekpunten: één voor uw zorg thuis en één voor uw verhuizing naar een zorginstelling.

Maakt u gebruik van een vpt? → Zorgaanbieder.

Indien u gebruikmaakt van een vpt, dan is de zorgaanbieder die zorg levert uw dossierhouder én uw eerste aanspreekpunt.